DataVie teenuste üldtingimused

Käesolevad DataVie teenuste üldtingimused (“Üldtingimused”) kohalduvad kõigi DataVie OÜ poolt veebikeskkonna https://datavie.ee/ (“Platvorm”) kaudu ja/või vahendusel või selle väliselt osutatavate andmekaitsealaste tarkvara-, koolitus, nõustamis- ja konsultatsiooniteenuste (ühiselt “Teenused”) puhul. Üldtingimusi ei kohaldata siiski osas, milles on teisiti kokku lepitud asjassepuutuva teenuse eritingimustes (“Eritingimused” ja koos Üldtingimustega “Leping”).

Üldtingimustes sätestatud Teenuseid osutab ning Platvormi omab ja haldab:

Ettevõtja: DataVie OÜ (“DataVie”);

Registrikood: 16708267;

Aadress: Järve tn 2-205, Tallinn 11314, Eesti Vabariik;

E-posti aadress: info@datavie.eu.


Üldtingimused on Lepingu lahutamatu osa ning neis sätestatud kohustuste täitmine on DataVie Teenuste kasutajale (“Klient”) kohustuslik. Kliendiks loetakse Üldtingimustes nii füüsilisi kui ka juriidilisi isikuid, kes Teenuseid kasutavad.

Kui kasutate DataVie Teenuseid füüsilisest isikust Kliendina, siis kinnitate Lepingu sõlmimisega, et olete Üldtingimustega tutvunud ning nõustute nendega täies ulatuses. Samuti kinnitate, et olete tutvunud DataVie privaatsusteadetega.

Kui kasutate DataVie Teenuseid juriidilisest isikust Kliendina, siis kinnitate Lepingu sõlmimisega, et:

(1) Teil kui füüsilisel isikul on seadusest või tehingust tulenev esindusõigus Kliendi nimel Lepingu sõlmimiseks ja DataVie Teenuste kasutamiseks;

(2) olete Üldtingimustega tutvunud ning nõustute nendega Kliendi nimel täies ulatuses. Samuti kinnitate, et olete tutvunud DataVie privaatsusteadetega.

EELTOODUGA ARVESTADES KINNITAB KLIENT, ET JÄRGIB TEENUSEID KASUTADES JÄRGMISEID TINGIMUSI:


  1. Mõisted

Üldtingimustes kasutatakse alljärgnevaid mõisteid:

  • DataVie – DataVie OÜ, Üldtingimuste sissejuhatuses kirjeldatud teenuseosutaja;

  • Eritingimused – Poolte kokkulepe, milles reguleeritakse DataVie poolt Kliendile pakutava teenuse üksikasjad;

  • IKÜM – Euroopa Parlamendi ja nõukogu 27. aprilli 2016. a. määrus nr 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta (isikuandmete kaitse üldmäärus);

  • Kliendikonto – digitaalne profiil, mis võimaldab Kliendile ligipääsu Platvormile ja selle kaudu ja/või vahendusel osutatavatele Teenustele ning millel on võrreldes Kasutajakontoga täiendavad funktsionaalsused, sh võimalus hallata Kasutajakontodega seotud õigusi;

  • Kasutajakonto – digitaalne profiil, mis võimaldab Lõppkasutajale ligipääsu Platvormile ja selle kaudu ja/või vahendusel osutatavatele Teenustele;

  • Klient – Teenuseid kasutav või sellest huvitatud füüsiline või juriidiline isik;

  • Konfidentsiaalsuskohustus – Üldtingimuste 6. peatükis sätestatud kohustus;

  • Leping – Poolte vahel sõlmitud siduv kokkulepe, mis võib moodustuda üksnes Üldtingimustest, kuid ka kombineeritult Üldtingimustest ja Eritingimustest;

  • Lõppkasutaja – Kliendi volitusel tegutsev füüsiline isik, kellele on loodud Kasutajakonto (sh Kliendi töötajad ja muud volitatud isikud) ning kelle tegevus ja tegevusetus Teenuste kasutamisel omistatakse Kliendile;

  • Platvorm – DataVie poolt hallatav iseteeninduskeskkond, mis on kättesaadav https://app.datavie.eu/;

  • Pool – DataVie või Klient, sõltuvalt Üldtingimuste sätte sisust ja kontekstist;

  • Pooled – DataVie ja Klient ühiselt;

  • Teenus(ed) – DataVie poolt Platvormi kaudu ja/või vahendusel või selle väliselt osutatavad andmekaitsealased teenused;

  • Üldtingimused – käesolev dokument.

  1. Teenuste üldpõhimõtted
    1. DataVie pakub ja osutab Kliendile Platvormi kaudu ja/või vahendusel või selle väliselt vastavalt Kliendi soovile järgmisi Teenuseid:

      1. SaaS (ingl Software as a Service; tarkvara kui teenus) põhimõttel organisatsiooni andmekaitsealase nõuetekohasuse tagamist toetavat haldustarkvara teenust;

      2. IKÜM artiklites 38–39 sätestatu tähenduses täiemahulist andmekaitsespetsialisti teenust;

      3. IKÜM artiklites 38–39 sätestatu tähenduses andmekaitsespetsialisti ametiseisundi ja/või ülesannete hulka kuuluvate või nendega seotud, valitud toimingute teostamist vastavalt Kliendi soovitule, ilma täiemahulist andmekaitsespetsialisti teenust osutamata;

      4. andmekaitsealaseid koolitus- ja konsultatsiooniteenuseid;

      5. andmekaitsealase nõuetekohasuse tagamist toetavate infosüsteemide kavandamise, analüüsi- ja arendusteenuseid.

    2. DataVie osutab Teenuseid oma parimate teadmiste kohaselt, arvestades ajakohase praktika ja Lepingus sätestatuga. Eeltoodut arvestades võib DataVie Teenuste osutamise täpse metoodika, vormi ja sisu otsustada iseseisvalt, oma parima valdkondlikel teadmistel põhineva äranägemise järgi.

    3. Teenuste täpse ulatuse, sisu, omadused ja erisused võivad Pooled leppida kokku Eritingimustes.

  2. Teenuste osutamine ja kasutamine
    1. Teenuste kasutamiseks tuleb Kliendil esmalt pöörduda vastava taotlusega DataVie poole. Taotluses märgitakse Kliendi andmed ja Kliendi poolt soovitud Teenus(ed). DataVie võib Kliendilt Lepingu sõlmimise eesmärgil küsida ka täiendavat asjakohast teavet.

    2. Platvormi väliselt Lepingu sõlmimisel loetakse Üldtingimustele ja asjakohasel juhul Eritingimustele vastav Leping sõlmituks alates hetkest, mil Pooled on allkirjastanud Eritingimused. DataVie esitatud pakkumus kehtib 7 kalendripäeva alates pakkumuse Kliendile esitamisest, kui pakkumusest ei tulene teisiti.

    3. Platvormi kaudu ja/või vahendusel pakutavate Teenuste osutamiseks ja kasutamiseks loob DataVie Kliendile või Klient ise selleks Kliendikonto ning vajaliku(d) Kasutajakonto(d). Edasiseks sisselogimiseks saab Klient ja Kliendi nimel Teenuseid kasutavad Lõppkasutajad kasutada kasutajanime ja parooli kombinatsiooni ja/või muid DataVie poolt Platvormil kättesaadavaks tehtud turvalisi autentimismeetodeid.

    4. Kliendikonto loomisel või esmakordsel Kliendikontoga sisselogimisel kinnitab Klient ning Kasutajakonto puhul Lõppkasutaja vastava märkeruudu tähistamisega, et:

      1. on Üldtingimused põhjalikult läbi lugenud, nende sisust aru saanud ja nõustub nendega;

      2. mõistab, et igasugune Lõppkasutaja tegevus ja/või tegevusetus loetakse vastava Kliendi tegevuseks ja/või tegevusetuseks ning selle eest vastutab DataVie ja mistahes kolmandate isikute ees täies ulatuses Klient;

      3. kohustub Platvormi kasutama Üldtingimustes sätestatud nõudeid järgides;

      4. on tutvunud privaatsusteadetega.

    5. Kui Poolte vahel ei saa Lepingut sõlmituks lugeda varem, loetakse Üldtingimustele vastav Leping sõlmituks hiljemalt hetkest, mil Klient (või Kliendi nimel Lõppkasutaja) märgib end Üldtingimustega nõustunuks.

  3. Arveldamine
    1. Teenuste eest tasumine võib, sõltuvalt Kliendile osutatavast Teenusest, toimuda:

      1. regulaarselt, fikseeritud hinna põhiselt enne arveldusperioodi (kalendrikuu) algust ettemaksuna või pärast arveldusperioodi lõppu;

      2. arveldusperioodil tarbitud Teenuste eest mahu põhiselt pärast arveldusperioodi lõppu; või 

      3. ühekordse maksena enne või pärast Lepingu sõlmimist või Teenuse osutamist DataVie poolt ettenähtud tähtajaks, vastavalt Poolte kokkuleppele. 

    2. Klient tasub Teenuste eest Eritingimustes kokkulepitud hinna, millele lisanduvad maksud vastavalt õigusaktides sätestatule. Klient tasub hinna DataVie poolt väljastatud arve alusel pangaülekandega või muud DataVie poolt võimaldatud maksemeetodit kasutades.

    3. Kui Teenuse eest tasumine toimub Teenuse olemusest tulenevalt punktis 4.1.3 kirjeldatud viisil ja Klient ei tasu Teenuse eest ettenähtud ajaks, siis on DataVie’l õigus Kliendile Teenuse osutamisest keelduda kuni kokkulepitud tasu laekumiseni. 

    4. Teenuste hinnastamise erisustes (sh, kuid mitte ainult testperioodide hinnaerisuste rakendumises) võivad Pooled leppida kokku Eritingimustes.

  4. Poolte õigused ja kohustused
    1. Klient kohustub Teenuseid kasutades:

      1. järgima Lepingus ja õigusaktides sätestatud kohustusi;

      2. mitte andma mistahes viisil, tasu eest või tasuta edasi, sh all-litsentsima, kopeerima ega jagama Teenuseid ega Kliendi- ja/või Kasutajakonto kasutusõigust ühelgi viisil avalikkuse või kolmandate isikutega, välja arvatud juhul, kui see on Lepingu kohaselt lubatud või kui DataVie on andnud selleks eelneva, vähemalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis nõusoleku;

      3. hoidma Teenustele juurdepääsuks vajalikke kasutajanimesid, paroole ja kõiki muid andmeid konfidentsiaalsena ning mitte jagama neid ega lubama neid kolmandatel isikutel kasutada (iga Platvormil registreeritud Kliendikonto ja Kasutajakonto on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks);

      4. esitama DataVie’le nii enne Lepingu sõlmimist kui ka Lepingu täitmisel üksnes tõest ja täielikku teavet;

      5. mitte häirima ega kuritarvitama mistahes viisil Teenuste toimimist või nende osutamist, sh Platvormi funktsionaalsuste ja/või infoturbemehhanismide toimimist;

      6. mitte saatma DataVie’le ja/või teistele Klientidele rämpsposti, korduvaid või muul viisil pahatahtlikke päringuid või muud soovimatut sisu;

      7. mitte kasutama DataVie Teenuseid kolmandaid isikuid ebamõistlikult häirivateks tegevusteks, õigusvastasteks tegevusteks ja/või õigusvastaste teenuste osutamiseks;

      8. mitte rikkuma mistahes isikute õigusi, sh autori- või tööstusomandiõigusi või muid sarnaseid õigusi ning mitte laadima Platvormile või mistahes muudesse DataVie infovaradesse üles materjali, mis rikub või võib rikkuda kolmandate isikute mistahes õigusi;

      9. tegema oma andmetest mõistliku mahu ja regulaarsusega varukoopiaid ja võtma kasutusele muid mõistlikke meetmeid andmekao riski vähendamiseks;

      10. järgima isikuandmete kaitse alaseid nõudeid, sh tagama, et kõik DataVie’le edastatud isikuandmed on täpsed, ajakohased ning et Kliendil on õiguslik alus vastavaid isikuandmeid DataVie’le avaldada ja/või DataVie infovarades või nende vahendusel töödelda;

      11. DataVie’lt vastava teate saamisel viivitamatult kustutama mis tahes DataVie või kolmandate isikute õigusi rikkuva teabe Platvormilt ja/või mistahes muudest DataVie infovaradest;

      12. tasuma Teenuste eest vastavalt Lepingus (sh Eritingimustes) kokkulepitule  ning selle alusel DataVie esitatud arvele;

      13. andma DataVie’le mistahes Kliendi valduses olevat teavet, mis on vajalik punktides 5.3.1–5.3.5 kirjeldatud asjaolude väljaselgitamiseks ja/või täpsustamiseks;

      14. infoturbeintsidendi või selle kahtluse, isikuandmete kaitse alase rikkumise või selle kahtluse ja/või mistahes Teenuste mittevastavuse avastamisel DataVie’d viivitamata teavitama.

    2. DataVie kohustub Teenuseid osutades:

      1. järgima Lepingus ja õigusaktides sätestatud kohustusi;

      2. rakendama asjakohaseid turvameetmeid, et tagada oma parima teadmise kohaselt Teenuste osutamise käigus Kliendi andmete, sealhulgas DataVie’le avaldatud isikuandmete turvalisus ja konfidentsiaalsus ning töötlema isikuandmeid vastavalt DataVie privaatsusteadetes sätestatud tingimustele ja Poolte vahel sõlmitud andmetöötluslepingule;

      3. andma Kliendile teavet ja kliendituge Teenuseid puudutavates ning muudes asjakohastes küsimustes;

      4. infoturbeintsidendi või selle kahtluse, isikuandmete kaitse alase rikkumise või selle kahtluse ja/või mistahes Teenuste olulise mittevastavuse avastamisel Klienti viivitamata teavitama.

    3. DataVie’l on õigus igal ajal piirata või peatada Kliendile Teenuste osutamine, kui:

      1. Klient rikub punktis 5.1.12 sätestatud kohustust (kuni võlgnetava summa täieliku tasumiseni);

      2. Teenuste kasutamises ilmneb anomaaliaid, millel võib olla Teenustele negatiivne mõju;

      3. see on DataVie parima teadmise kohaselt vajalik DataVie, Kliendi või kolmanda isiku varale tekkiva kahju ennetamiseks, tõkestamiseks või leevendamiseks;

      4. see on DataVie parima teadmise kohaselt vajalik infoturbe- või andmekaitsealase intsidendi ennetamiseks, tõkestamiseks või negatiivsete mõjude leevendamiseks;

      5. Klient rikub oluliselt Lepingu tingimusi;

      6. see on vajalik DataVie infovarade erakorraliseks hooldamiseks või turvakaalutlustel, misjuhul võib DataVie Teenuste osutamise osaliselt või täielikult peatada ilma ette teatamata;

      7. see on ajutiselt vajalik DataVie infovarade korraliseks hooldamiseks, teatades sellest Kliendile ette vähemalt ühe päeva.

  5. Konfidentsiaalsus
    1. Pooled kinnitavad, et kogu mitteavalik teave, sealhulgas nii Poolte endi kui ka nende koostööpartnerite majandustegevusega seotud tehnoloogia-, finants- ja ärialane teave, mis on Poolele Lepinguga seonduvalt teatavaks saanud, on konfidentsiaalne.

    2. Pooled kohustuvad kasutama punktis 6.1 nimetatud teavet üksnes Lepingu täitmiseks. 

    3. Pooled ei avalda punktis 6.1 nimetatud teavet kolmandatele isikutele mistahes osas, viisil ega kujul (edaspidi "Konfidentsiaalsuskohustus"), välja arvatud, kui:

      1. avaldaval Poolel on selleks teise Poole eelnev kirjalik nõusolek; või

      2. avaldav Pool on kohustatud vastava teabe avaldama õigusaktidest tuleneva vastavasisulise kohustuse tõttu; või

      3. avaldav Pool on saanud vastava teabe muul viisil kui teiselt Poolelt või teise Poole kaudu (nt kui tegemist on avalikest allikatest kättesaadava teabega); või

      4. avaldamine on Teenuse osutamisega olemuslikult seotud ja Teenuse osutamiseks vajalik. 

    4. Poolte professionaalseid nõustajaid (nt advokaadid, audiitorid, notarid ning krediidi- ja finantsasutuste töötajad) ei loeta Konfidentsiaalsuskohuse kontekstis kolmandateks isikuteks.

    5. Konfidentsiaalsuskohustus kehtib Lepingu kehtivuse ajal ja pärast Lepingu lõppu kuni asjaomasel Poolel on õigustatud huvi punktis 6.1 nimetatud teabe konfidentsiaalsena hoidmise vastu, kuid igal juhul mitte vähem kui 50 aastat arvates Lepingu lõppemisest.

    6. Kui Pool rikub Konfidentsiaalsuskohustust, on teisel Poolel õigus nõuda kohustust rikkunud Poolelt leppetrahvi tasumist summas 10 000 eurot.

  6. Intellektuaalomandi õigused
    1. Kõik intellektuaalomandiga seotud õigused, sealhulgas Teenuste osutamise ja kasutamisega seotud autoriõigused ja kaubamärgid, mida kumbki Pool Teenuste osutamise käigus teisele Poolele avaldab, jäävad nimetatud õiguste algsetele omanikele. Kumbki Pool ei loovuta ega litsentseeri teisele Poolele mistahes intellektuaalomandi õigusi, v.a punktis 7.2 sätestatud mahus.

    2. DataVie annab Kliendile Platvormi kaudu ja/või vahendusel osutatavate Teenuste kasutamise ajaks igal ajal tagasivõetava, all-litsentsi andmise õiguseta lihtlitsentsi Platvormi ja muu Teenuste osutamisega vahetult seotud tarkvara ja andmebaaside (v.a mistahes kolmandate osapoolte tarkvara ja andmebaasid) kasutamiseks.

    3. Klient kohustub 5 aasta jooksul alates Lepingu sõlmimisest hoiduma mistahes otsesest või kaudsest tegevusest, mis konkureerib punktis 2.1.1 nimetatud Teenusega kui Lepingu põhilise esemega. Eelkõige ei tohi Klient Euroopa Liidu territooriumil arendada, kopeerida, levitada, pakkuda tasu eest ega tasuta mistahes tarkvara või tehnoloogiat, mis on Kliendile DataVie poolt punkti 2.1.1 alusel pakutava Platvormi või muude Kliendile DataVie poolt pakutavate tarkvaralahendustega sarnane.

    4. Punktis 7.3 sätestatud kohustuse rikkumise korral on DataVie’l õigus nõuda Kliendilt leppetrahvi tasumist summas 10 000 eurot.

  7. Isikuandmete kaitse
    1. Pooled kohustuvad järgima kõiki kohalduvaid isikuandmete kaitse alaseid õigusakte, sealhulgas tagama, et Poolte töötajad, volitatud töötlejad, alltöövõtjad ja muud Poolte kontrolli all tegutsevad isikud töötlevad isikuandmeid kooskõlas IKÜM-s sätestatuga.

    2. DataVie töötleb Kliendi poolt kättesaadavaks tehtud isikuandmeid vastavalt Platvormil avaldatud privaatsusteadetele. Olukorras, kus Kliendile osutatavate Teenuste olemusest tulenevalt kvalifitseerub DataVie IKÜM artikli 4 punkti 8 tähenduses volitatud töötlejaks, sõlmivad Pooled IKÜM art 28(3) tingimustele vastava andmetöötluslepingu.

  8. Värbamisest hoidumine
    1. Pooled kohustuvad hoiduma Teenuste osutamise ajal ja 6 (kuue) kuu jooksul pärast Teenuste osutamise lõpetamist teise Poole töötaja või teise Poolega muus sarnases suhtes oleva isiku värbamisest, sh igasugusest otsesest kontaktist, info edastamisest või mistahes viisil värbamisele kaasa aitamisest, mille tulemusena eelnimetatud isik asub töö-, töövõtu-, käsunduslepingu või mistahes muu sarnase eesmärgiga lepingu alusel tegutsema teise Poole huvides.

    2. Punktis 9.1 sätestatu ei keela siiski kummalgi Poolel võtta tööle või alustada sarnast lepingulist suhet ühegi isikuga, kes soovib Poole juures vastavat töösuhet või muud sarnast suhet alustada omal initsiatiivil, avalikkusele kättesaadavaks tehtud töökuulutuse või muu sarnase üldsusele suunatud tööpakkumise alusel.

    3. Punktis 9.1 sätestatud nõude rikkumise korral, arvestades seejuures punktis 9.2 sätestatud erandiga, võib Pool nõuda kohustust rikkunud Poolelt leppetrahvi tasumist summas 10 000 eurot.

  9. Vastutus
    1. DataVie osutatavad Teenused hõlbustavad andmekaitsenõuete järgimist, kuid Teenuste kasutamine üksi ja iseenesest ei tähenda, et Kliendi tegevus vastab õigusaktidest tulenevatele nõuetele.

    2. DataVie ei vastuta Kliendi andmekaitsealase tegevuse või tegevusetuse õiguspärasuse eest ega mistahes kahju eest, mis võib Kliendile andmekaitsenõuete rikkumisest tulenevalt tekkida (sh, kuid mitte ainult andmesubjektide kahju hüvitamise nõuded ja järelevalveasutuste trahviotsused). Ühtlasi ei vastuta DataVie Kliendi poolt Platvormile sisestatud teabe õigsuse või õiguspärasuse eest.

    3. DataVie vastutab Kliendi ees üksnes Lepingu rikkumisega tekitatud otsese varalise kahju eest, välja arvatud, kui DataVie rikub Lepingut tahtlikult või raskest hooletusest või kui põhjustatakse teise Poole surm või kahjustatakse tema tervist. Kui Eritingimustes ei ole kokku lepitud teisiti, ei anna DataVie Kliendile mistahes otseseid ega kaudseid kinnitusi ega garantiisid teenuse toimimise, kättesaadavuse ega juurdepääsetavuse kohta.

    4. DataVie ei vastuta Lepingu rikkumisega seonduvalt kolmandate isikute (nt Kliendi klientide) poolt Kliendi vastu nõude esitamisega tekkiva kahju eest, välja arvatud, kui DataVie rikub Lepingut tahtlikult või raskest hooletusest või kui põhjustatakse teise Poole surm või kahjustatakse tema tervist. Ühtlasi ei vastuta DataVie kahju või mistahes muude negatiivsete tagajärgede eest, mis tulenevad Kliendi esitatud ebapiisavast, ebatäpsest või mittetäielikust teabest, volitamata juurdepääsust Kliendi andmetele või Kliendi andmete volitamata muutmisest, kadumisest või kustutamisest.

    5. DataVie vastutus Lepingu rikkumisega tekitatud kahju eest on piiratud summaga, mis võrdub Kliendi poolt makstava tasuga 12 kalendrikuu jooksul, välja arvatud, kui DataVie rikub Lepingut tahtlikult või raskest hooletusest või kui põhjustatakse teise Poole surm või kahjustatakse tema tervist.

    6. Olukorras, kus kolmas isik esitab DataVie vastu nõude Kliendi tegevusest ja/või tegevusetusest tulenevatel põhjustel, on Klient kohustatud hüvitama DataVie’le kogu vastava nõude esitamise, menetlemise ja täitmisega põhjustatud ning sellega seoses kantud kahju.

    7. Ühelgi juhul ei vastuta DataVie kahju eest (sh otsese varalise kahju eest), mis võib Kliendile tekkida DataVie mõistliku kontrolli alt väljuvate asjaolude mõjul. 

    8. Klient hüvitab DataVie’le mõistlikud kulud, mida DataVie on teinud Teenuste osutamiseks ja mida DataVie võis vastavalt asjaoludele vajalikuks pidada, st vastavaid kulusid ei kaeta DataVie’le makstavate tasude arvel.

    9. Ükski Lepingu alusel esitatud leppetrahvinõue ei välista Kliendilt kahju hüvitamise nõudmist leppetrahvisummat ületavas osas.

    10. Klient vastutab Lõppkasutaja tegevuse ja/või tegevusetuse eest täies ulatuses, sh vastutab Klient selle eest, et temaga seotud Lõppkasutajad järgivad Lepingus, sh Üldtingimustes sätestatud nõudeid, tingimusi ja kohustusi.

  10. Lepingu muutmine
    1. DataVie jätab endale õiguse Üldtingimusi muuta, kui see on vajalik:

      1. DataVie teenuste portfelli või selle üksikasjade muutumise tõttu;

      2. juriidilistel või seadustest tulenevatel põhjustel (sh õigusaktide muutumisel); või

      3. turvalisuse tagamiseks, väärkasutuste või kahjude ennetamiseks.

    2. DataVie jätab endale õiguse Eritingimustes kokkulepitud hindu tõsta:

      1. kui Teenuste sisendhinnad on muutunud;

      2. kui Kliendi poolt valitud tarkvara paketis funktsionaalsused täienevad;

      3. kui DataVie’l lasuvad kulud on muutunud või

      4. kord 12 kuu jooksul vastavalt Eesti Statistikaameti avaldatud tarbijahinnaindeksi muutusele võrreldes eelmise aastaga.

    3. DataVie teavitab Klienti punktides 11.1 ja 11.2 kirjeldatud muudatustest ja nende jõustumise kuupäevast e-posti teel või muudel Kliendi poolt kättesaadavaks tehtud kontaktandmetel vähemalt ühe kalendrikuu võrra ette. 

    4. Kui Klient jätkab Teenuste kasutamist pärast muudatuste jõustumise kuupäeva või annab Platvormil või mistahes muus elektroonilises suhtluskanalis DataVie’le kinnituse muudatustega nõustumise kohta, loetakse, et Klient on muudatustega nõustunud.

    5. Muudatustega mittenõustumise korral on Kliendil õigus Leping igal ajal enne muudatuste jõustumise kuupäeva üles öelda. Kliendile ei kaasne vastaval alusel Lepingu lõppemisega täiendavaid kulusid. Jooksval arveldusperioodil tarbitud Teenuste eest tasub Klient proportsionaalselt, arvestades ülesütlemise kuupäeva ja arveldusperioodi algus- ja lõppkuupäeva.

  11. Lepingu tähtaeg, lõppemine ja lõpetamine
    1. Leping kehtib tähtajatult või Eritingimustes määratud tähtaja saabumiseni. Üldtingimused kehtivad vähemalt kuni kõigi Poolte vahel sõlmitud Eritingimuste lõppemiseni.

    2. Kumbki Pool võib Lepingu igal ajal korraliselt üles öelda, teavitades teist Poolt sellest kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 30 kalendripäeva ette.

    3. Kumbki pool võib Lepingu erakorraliselt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis üles öelda, kui teine Pool on Lepingut oluliselt rikkunud. Olulisteks rikkumisteks kvalifitseeruvad muuhulgas järgmised rikkumised:

      1. Klient viivitab mistahes Lepingu kohase tasu maksmisega rohkem kui 30 kalendripäeva;

      2. Klient rikub punktis 5.1.2, 5.1.5, 5.1.6, 5.1.7, 5.1.8, 5.1.10, 6.3, 7.3. või 9.1 sätestatud kohustust;

      3. Pool ei ole vaatamata teise Poole kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud teatele lõpetanud mõistliku aja jooksul Lepingu mistahes tingimuse rikkumist.

    4. Lepingu lõppemisel on DataVie’l õigus Kliendile osutatud Teenustega seotud mistahes andmed oma infovaradest 30 kalendripäeva möödumisel kustutada, v.a juhul, kui Eritingimustes (sh andmetöötluslepingus) on sätestatud teisiti. Lepingu ülesütlemise korral kaotab Klient Teenuse kasutamise õiguse, sh ligipääsu Platvormile.

    5. Lepingu või selle mistahes osa lõppemisel tasub Klient DataVie’le kõik Lepingu või selle osa alusel veel tasumata maksed osutatud Teenuste eest, arvestades seejuures punktis 11.5 sätestatuga.

    6. Kõik Lepingu sätted, mille kohta on sätestatud või mille olemusest tuleneb, et need kehtivad edasi ka pärast Lepingu või selle vastava osa lõppemist, jäävad pärast Lepingu või selle vastava osa lõppemist jõusse. Eelkõige jäävad kehtima arveldamist (peatükk 4), tasu maksmist (punkt 5.1.12), konfidentsiaalsust (peatükk 6), intellektuaalset omandit (peatükk 7), isikuandmete kaitset (peatükk 8), värbamisest hoidumist (peatükk 9) ja vastutust (peatükk 10) puudutavad sätted, samuti kohtualluvust ja kohalduvat õigust reguleerivad sätted (punktid 13.1 ja 13.5).

  12. Lõppsätted
    1. Lepingule kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.

    2. Lepingu mis tahes sätte kehtetus ei mõjuta ülejäänud sätete kehtivust. Vastava olukorra ilmnemisel asendavad Pooled võimalusel kehtetu sätte kehtiva sättega, mis vastab algse sätte eesmärgile ja majanduslikule mõttele.

    3. DataVie võib temale Lepingust tulenevad õigused ja kohustused ilma Kliendi nõusolekuta anda üle kolmandale isikule. Klient võib Lepingust tulenevad õigused ja kohustused kolmandale isikule üle anda üksnes DataVie eelneval kirjalikul nõusolekul.

    4. Lepingus või selle eri osades sisalduvate sätete vastuolu või lahknevuse korral omab prioriteeti Eritingimustes sätestatu.

    5. Poolte vahelised erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui erimeelsusi ei õnnestu mõistliku aja jooksul läbirääkimiste teel lahendada, lahendatakse vaidlus esimese kohtuastmena Harju Maakohtus.